Top nove dosi è micca da fà per a ropa à l'aria

FAI aduprà appendiabiti
Appendi articuli delicati cum'è camisole è camicie nantu à l'appendiabiti fora di l'airer o a linea di lavà per maximizà u spaziu.Assicurarà facilmente più vestiti secchi in una volta è senza pieghe quant'è pussibule.U bonus?Una volta completamente seccu, pudete mette direttamente in u vostru armariu.

NON appiccicà i maglioni
Vulete evità e spalle cadenti è maniche baggy?Pone l'articuli di maglia è altri vistimenti elastici o pesanti nantu à un stendinu di maglia per aiutà à mantene a so forma.L'umidità tende à stallà à u fondu di i tessuti pesanti, cusì turnate almenu una volta per aiutà à siccà più veloce è più uniforme.

Dà una scossa à a ropa
Per alluntanà a rigidità chì pò esse in l'articuli secchi à l'aria, dà à ogni pezzu un bonu scuzzulate prima di appiccà.Scuzzulate u tessulu frescu da a macchina aiuta à sbulicà e so fibre è impedisce l'aderenza statica.I vestiti duveranu esse allungati cumplettamente, micca sgrossati, per mantene e arrughe fastidiose - benefica per quelli chì ùn piacenu micca di ferru.

ÙN Asciugà i brillanti è scuri à u sole
A luce diretta di u sole rompe i coloranti utilizati in i tessuti è porta à u sbiadimentu.Quandu si secca l'articuli luminosi o scuri fora, giralli in l'esternu è assicuratevi chì u vostru aereo o corda di vestiti hè in l'ombra.Cunsigliu prufessore: L'usu di un acondicionador di tela cum'è Lenor vi aiuterà à mantene a vivacità di i vostri culori è impedisce a sbiadimentu.

Lasciate u sole bleach lights
U tempu pò esse imprevisible, ma apprufittate di i scorchers d'estate è lasciate u sole direttu bleach a ropa bianca è u lino.Hè ancu u megliu postu per articuli cum'è calzini è biancheria intima, postu chì i raghji UV di u sole ponu efficacemente uccidendu i batteri fastidiosi chì causanu odori nantu à i vostri intimi.

Verificate a previsione meteorologica
Soffri di frebba di fenu fastidiosa o altre allergii basati in u polline?Allora evite micca siccà fora quandu u cuntu di polline hè altu.A robba umida, in particulare i maglia, attrae l'allergeni chì soffia in l'aria è puderia diventà rapidamente u flagellu di u vostru veranu.A maiò parte di l'applicazioni climatichi vi avvisanu - è ancu quandu a pioggia hè in l'orizzonte, sicuru.

Ùn asciugà a ropa nantu à u radiatore
Hè a soluzione per asciucà rapidamente a robba, ma i scientisti anu avvistatu chì pò causà danni à a vostra salute.L'umidità supplementu in l'aria da l'asciugatura di i vestiti umidi nantu à u calore direttu pò purtà à cundizioni umidi induve i spori di muffa è l'acari di a polvera prosperanu.* Questu pò influenzà u sistema respiratorju - cusì pruvate d'evità induve pussibule.

Fà pusà i vestiti strategicamente
L'aria hà bisognu di circulà intornu à l'articuli per caccià l'umidità è assicurà una qualità, ancu secca.Lasciate un pollice trà i vestiti per permette un seccu più veloce.À l'internu, mette a robba vicinu à un ventilatore d'aria, ventilatore extractor, fonte di calore o deumidificatore per accelerà u prucessu.Sempre tenete una finestra aperta quandu hè pussibule per permette l'aria fresca di flussu liberamente.

Ùn piegate micca i vestiti troppu prestu
U tipu di tela, u calore è u flussu di l'aria ghjucanu tutti un rolu in quantu tempu ci vole à asciucà a vostra robba.Assicuratevi sempre chì l'articuli sò secchi bè prima di mette.Questu aiuterà à prevene u muffa di u muffa è u mildiu di crescenu in i zoni cù una circulazione di l'aria povera, cum'è armari è cassetti.


Tempu di Postu: Aug-15-2022