Installazione di una corda di vestiti retractable per salvà soldi è u pianeta

Inseme cù u riscaldamentu è u rinfrescante è u riscaldatore d'acqua, a vostra asciugatrice di robba hè tipicamente in i primi trè utilizatori di energia in casa.È paragunatu à l'altri dui, hè assai più faciule per eliminà parechji ciculi di asciugatura di a robba.Pudete aduprà aasciugatrice pieghevole(è quì sò qualchi cunsiglii efficaci per appiccà a ropa per asciugà in l'internu se decide di andà in quella strada).In i regioni più umidi, una grande alternativa à l'asciugatrice plegable hè di avè acorda di vestiti... anche se per parechje ragioni (u spaziu, l'affittuari ùn ponu micca generalmente mette infissi permanenti, etc.), una opzione più sottile pò esse megliu.

Entre incorde da vestiti retractable: un strumentu simplice, elegante è veramente efficace in u vostru viaghju versu a libertà finanziaria.Questi picculi dispositi ponu salvà una famiglia di quattru centesimi di dollari annu, è in a so vita, aghjunghje millaie à u vostru contu bancariu.

Cordini retractable

Questi picculi dispositi sò cum'è una bobina - a corda di vestiti stessu hè avvolta strettamente in un alloghju chì a prutegge da u clima è a mantene pulita.È cum'è una misura di cinta, pudete tirà a linea, è poi permette chì si ripiega quandu avete finitu.Allora ùn avete micca bisognu di assai spaziu!
Ci sò parechji tippi di vestiti retractable.Certi anu parechje linee.L'installazione è l'usu di i cunsiglii sò simili, cusì quì aghju prisentatu solu una linea di vestiti simplice di una linea.
Per installà, avete bisognu:
trapanu
pacchettu retractable clothesline, chì include u clothesline, viti, ancore di viti, è u ganciu.

Linea di vestiti regulabile 02

Passu 1- Scuprite induve vulete u vostru clothesline retractable, è allineate.Mettite a corda di vestiti nantu à a superficia chì vulete chjappà.Aduprate un lapis per mette dui punti nantu à a superficia AT THE TOP di i buchi in forma di lacrime in a muntagna metallica nantu à a corda di vestiti.

Passu 2- perforà i buchi.Perforà un picculu burato (circa a mità di u diametru di i viti chì avete da aduprà) nantu à ogni marca chì avete fattu.In questu casu, aghju muntatu questu à un pezzu 4 × 4 di legnu, cusì ùn hè micca bisognu di l'ancora plastica stampata in u kit sopra.Ma s'è vo site muntatu à drywall o una altra superficia menu stabile chì u legnu solidu, vi vulete drillà un foru abbastanza grande per uttene l'ancore. "! haha) finu à ch'elli sò in u pirtusu.Una volta in, pudete aduprà u vostru cacciavite o drill per inserisce i viti.
Lasciate a vite à circa un quartu inch di distanza da esse flussu à a superficia.

Passu 3- muntate una corda à vestiti.Trascinate a muntagna metallica nantu à i viti, è poi in u locu per chì i viti sò in cima di a parte in forma di lacrime di i buchi.

Passu 4- avvite i viti. Una volta chì a corda hè appiccicata, aduprate u vostru trapanu o un cacciavite per guidà i viti quant'è pussibule per assicurà a corda in u locu.

Passu 5– Perforà un pirtusu per u ganciu è avvite. Induv'ellu si trova a fine di a corda, mette in u ganciu.

È site tuttu prontu !Pudete avà principià aduprà a vostra corda di vestiti.


Tempu di posta: 04-Jan-2023