Cumu mantene i vestiti brillanti cum'è novi per un bellu pezzu?

In più di ammaestrà u metudu currettu di lavaggiu, l'asciugatura è u almacenamentu necessitanu ancu cumpetenze, u puntu chjave hè "a parte anteriore è posteriore di i vestiti".
Dopu chì i vestiti sò stati lavati, devenu esse esposti à u sole o à l'inversu?
Chì hè a differenza trà a parte anteriore è posteriore di i vestiti quandu si conservanu?
A biancheria intima si asciuga, è u mantellu si asciuga à l'incuntrariu. S'ellu si deve asciugà i vestiti direttamente o à l'incuntrariu dipende da u materiale, u culore è a durata di u tempu d'asciugatura. Per i vestiti di materiale generale è di culore più chjaru, ùn ci hè micca molta differenza trà l'asciugatura à l'aria è l'asciugatura in a direzzione opposta.
Ma s'è i vestiti sò fatti di seta, cachemire, lana, o cuttone, cù culori più brillanti, è vestiti di jeans chì sbiadiscenu facilmente, hè megliu asciugà li à l'inversu dopu u lavaggiu, altrimenti, l'intensità di i raggi ultravioletti di u sole serà facilmente dannighjata. A dolcezza è u culore di u tissutu.

Dopu chì i vestiti sò stati messi in lavatrice, devenu esse cacciati è asciugati subitu, perchè i vestiti sbiadiranu è si arriccianu facilmente s'elli sò lasciati in u disidratatore per troppu tempu. In segundu locu, dopu avè cacciatu i vestiti da u disidratatore, scuzzulateli uni pochi di volte per impedisce e rughe. Inoltre, dopu chì e camicie, bluse, lenzuola, ecc. sò state asciugate, stendeteli è tamponateli bè per impedisce e rughe.

I vestiti in fibra chimica ponu esse appesi direttamente à a gruccia dopu u lavaggiu, è lasciati disidratà è asciugà naturalmente à l'ombra. In questu modu, ùn si stropiccianu micca, ma parenu ancu puliti.

Evitate a luce diretta di u sole quandu asciugate i vestiti. Sapete cumu asciugà i vestiti, affinchì i vestiti possinu esse purtati per un bellu pezzu. In particulare parechji vestiti cum'è a lana d'elefante, a seta, u nylon, ecc., tendenu à diventà gialli dopu l'esposizione à a luce diretta di u sole. Dunque, tali vestiti devenu esse asciugati à l'ombra. Per tutti i tessuti di lana bianca, l'asciugatura à l'ombra hè più adatta. In generale, hè megliu sceglie un locu ventilatu è ombreggiatu per asciugà i vestiti chè un locu assulanatu.

Dopu chì u maglione hè statu lavatu è disidratatu, pò esse piazzatu nantu à una rete o una tenda per esse appiattitu è ​​​​modellatu. Quandu hè ligeramente asciuttu, appendelu à una gruccia è sceglite un locu frescu è ventilatu per asciugà. Inoltre, prima di asciugà a lana fina, arrotulate un asciugamanu nantu à a gruccia o in u bagnu per impedisce a deformazione.
E gonne, i vestiti di donna, ecc. sò assai particulari in quantu à e forme, è sò più adatti s'elli sò appesi à una gruccia speciale per asciugà. Sè stu tipu di gruccia speciale ùn hè micca dispunibule, pudete ancu cumprà qualchì piccula gruccia tonda o quadrata. Quandu si asciuga, aduprate clip per stringere longu u cerchju intornu à a cintura, in modu chì sia assai fermu dopu l'asciugatura.

I vestiti di diverse texture utilizanu diversi metudi d'asciugatura. I vestiti di lana ponu esse asciugati à u sole dopu u lavatu. Ancu s'è i vestiti di cuttone ponu esse asciugati à u sole dopu u lavatu, devenu esse rimessi in daretu à u tempu. I tessuti di seta devenu esse asciugati à l'ombra dopu u lavatu. U nylon hà più paura di u sole, dunque i vestiti è i calzini tessuti cù nylon devenu esse asciugati à l'ombra dopu u lavatu, è micca esposti à u sole per un bellu pezzu.

Quandu si asciuganu i vestiti, ùn li torcete micca troppu per asciugà li, ma asciugateli cù acqua, è appiattite à manu i pattini, i colli, e maniche, ecc. di i vestiti, in modu chì i vestiti chì sò asciutti ùn si stropiccinu micca.

2


Data di publicazione: 09 dicembre 2021