Chì sò i punti à quale fà attenzione quandu si asciuganu i vestiti ?

1. Aduprate a funzione di centrifugazione.

I vestiti devenu esse asciugati cù a funzione di centrifugazione, affinchì i vestiti ùn appariscenu micca macchie d'acqua durante u prucessu di asciugatura. A centrifugazione serve à liberà i vestiti da l'acqua in eccessu u più pussibule. Ùn hè micca solu rapida, ma ancu pulita senza macchie d'acqua.

2. Scuzzulate cumpletamente i vestiti prima di asciugà.

Certi pirsuni piglianu i so vestiti da a lavatrice è li asciuganu direttamente quandu sò sgualciti. Ma asciugà i vestiti in questu modu li farà solu sgualcisce quandu sò asciutti, dunque assicuratevi di stende i vestiti, appiattilli è asciugalli ordinatamente.

3. Asciugate i vestiti appesi.

Calchì volta i vestiti sò sempre bagnati è sò ghjittati direttamente nantu à a gruccia. Dopu, si scopre chì i vestiti ùn sò micca stati appesi dapoi un bellu pezzu è ci hè polvere nantu à elli, o ci hè polvere nantu à u stendibiancheria, cusì i vostri vestiti saranu lavati per nunda. Dunque, e grucce devenu esse pulite prima di asciugà i vestiti.

4. Asciugate i culori scuri è chjari separatamente.

Lavà separatamente hè per paura di tinghjesi l'uni l'altri, è asciugà separatamente hè listessu. Pudemu separà i culori scuri è chjari asciugendu i vestiti separatamente per evità di macchià i vestiti.

5. Esposizione à u sole.

Espone i vestiti à u sole, prima, i vestiti si asciugaranu assai prestu, ma i raggi ultravioletti di u sole ponu avè a funzione di sterilizazione, chì pò tumbà i batteri nantu à i vestiti. Dunque, pruvate à asciugà i vostri vestiti à u sole per evità i batteri.

6. Mettitelu via in tempu dopu l'asciugatura.

Parechje persone ùn metteranu micca i vestiti in tempu dopu avè li asciugati, ciò chì in realtà ùn hè micca bonu. Dopu chì i vestiti sò asciutti, entreranu facilmente in cuntattu cù a polvera in l'aria. S'elli ùn sò micca messi via in tempu, più batteri cresceranu. Dunque, mettite i vostri vestiti è mettiteli via rapidamente.


Data di publicazione: 18 di nuvembre di u 2021