U vestitu di l'asciugatura in linea hè a scelta ecologica quandu si tratta di asciugare a lavanderia.

U vestitu di l'asciugatura in linea hè a scelta ecologica quandu si tratta di asciugare a lavanderia.Risparmia energia è risorse naturali paragunatu à un secadoru di gas o elettricu.L'asciugatura di a linea hè ancu più gentile nantu à i tessuti è aiuta a linu à durà più longu.In fatti, certi etichette di cura di a robba specificanu per i vestiti delicati per esse secchi à l'aria o in linea.In più, hè difficiule di scuntrà quella finitura fresca è croccante ottenuta solu da l'asciugatura in linea in una brisa naturale!
Dittu questu, sè ùn avete micca un cantiere o se vive in un HOA induve i corpi di vestiti visibili sò pruibiti, avete sempre opzioni.Cordini di vestiti retractable chì salvanu spaziupò esse a risposta!I più boni tende retractable ponu esse installati in interni, fora, in balconi o patii, in garages, in camper vans o RV, è più.
Sicondu i vostri bisogni di l'asciugatura di a linea, esiste una corda di vestiti retractable perfetta per voi.

Sè vo vulete asciugà assai lavanderia in una quantità limitata di spaziu allora questu puderia esse uu megliu cordone retractableper tè.Questa corda si espande finu à 3,75 m - questu hè 15 m di spaziu appesu nantu à 4 linee.
Una cosa da tene in mente hè chì questa corda di vestiti retractable hè abbastanza larga è visibile ancu quandu si ritrae.Hè guasi 38cm largu, chì hè necessariu per allughjà a larghezza di 4 clothesline.
Mentre ùn hè micca necessariamente l'opzione più attrattiva o discreta in questa lista, hè certamente u più praticu in cunsiderà a quantità di lavanderia chì pudete secà à un tempu.Una grande opzione per famiglie numerose!

Pro:

Finu à 15 m di spaziu tutale appesu nantu à 4 linee.
Ideale per e famiglie chì volenu appiccà parechje carichi di lavanderia per asciucà in una volta

Cons:

Ùn hè micca u disignu più attraente - tipu di voluminosu ancu quandu si ritrae.
Certi clienti si lamentanu di e sfide per ottene tutte e 4 linee perfettamente tese.


Tempu di Postu: Feb-10-2023