Cumu si secca a ropa in un spaziu chjucu?

A maiò parte di elli scramblerà per u spaziu cù essiccatori ad-hoc, sgabelli, appendiabiti, sedie, tavule giranti, è in a vostra casa.Hè necessariu d'avè alcune soluzioni spiffy è intelligenti per asciucà a robba senza spoiling l'aspettu di casa.
Puderete truvà sistemi di asciugatura retractable, pulleys in u tettu, secadori di cassetti invisibili, asciugatrice di vestiti in muru, è assai di più.
Truvate quì sottu a lista di i migliori metudi per asciugà a ropa senza compromette u spaziu o stile:

Acquistu di una asciugatrice
Fate l'usu di una asciugatrice è ùn preoccupate micca per a creazione di un sistema di ventilazione o asciugatura manuale per a ropa.Pulsà un buttone per asciugà a vostra robba tosta, calda è dolce cù un paràmetru cuntrullatu da u calore.
Se una lavatrice hè digià dispunibule allora cunsiderà cumprà ancu una lavatrice integrata.Questu modu ùn permetterà mai un spaziu extra per utilizà un altru apparecchiu.

Creazione di rack verticali estrattibili
Se tenete un nichu altu, pudete asciucà facilmente a vostra robba cù u sistema di essiccatori verticali.Stu sistema hà un mecanismu di rail per sfilà i vostri rack di seccu è restaurà dopu l'usu.
Aduprate u megliu carpentieru per creà una tavola di fiducia per offre una vita longa.

Creazione di un Asciugatrice Retractable per accordione
USistema d'asciugatura di lavanderia à accordione retractablehè ideale per e case chjuche cù a finezza uguale di apparizione è sparizione.
Crea un sistema d'asciugatura di vestiti cumpletu, tirando fora l'essiccatori di accordione retractable à muru per sparghje.Pudete mette vicinu à a zona di pranzu, in a cucina, o sopra à a lavatrice è plegà dopu l'usu.

Scelta di l'asciugatrice a puleggia da soffitto
Fate l'usu di u cordone per avvolgere in su è giù u rack di asciugatura puleggia.Pudete appiccà sopra à a lavatrice per asciugà a carica di a macchina cumpleta senza saldatura, faciule è rapida.
I sistemi montati in u tettu sò dispunibuli in numerosi magazzini di cunvenzione in casa è ancu in un mercatu in linea.Hè assai più faciule di sceglie u megliu disignu per adattà à i vostri bisogni.

Selezzione di i bastoni di lavanderia Hang
A vostra cucina duveria avè verge d'acciaio è una suluzione perfetta per asciucà a vostra robba cù l'appenditori.Sceglite i bastoni di secca robusti, chì sò capaci di mantene tuttu u pesu di a lavanderia.
Selezziunate i cinturini in legnu solidu chì offrenu una dichjarazione di design è una visualizazione completa di i vostri vestiti.Assicuratevi chì u legnu deve esse pittatu cù u revestimentu protettivu di poliuretanu cum'è Touchwood.

Installazione di l'asciugatrici invisibili
Stu sistema d'asciugatura elusiva offre una funzione di bellezza chì hè cumplettamente invisibile s'ellu ùn hè micca in usu.I vostri vestiti ponu esse appiccicati per a notte cù ogni cassetto frontale chì si trova daretu à e barre di secche.
Serà asciuttu è frescu da a matina senza alcuna evidenza per pruvà.Sì avete cassetti di cucina, cuntattate un carpentieru per fà un stendinu.

Scelta di l'asciugatrice murale
L'asciugatrice di vestiti in muru hè simplice di splicà per asciucà a ropa è ripiegate si ùn hè micca in usu.Hè una ottima opzione per accoglie parechje bar, spazii di pranzu, camere, corridoio o cucina.
L'asciugatrici di vestiti in muru ponu asciucà simultaneamente numerosi vestiti nantu à i rack.
U decoru circundante ùn hè micca interferitu è ​​ripiegata convenientemente per offre u statu di quasi invisibilità.
Sceglite u vostru disignu persunalizatu per mostrà u vostru schema di decoru è a paleta di stanza esistenti.

Scala
A Scala hè un altru locu praticu è adattatu per i vestiti interni à secchi.In u tipu Chawl o case chjuche, u spaziu utilizable di uni pochi di metri cubi hè adattatu per asciucà a vostra robba.Aduprate a vostra ringhiera di a scala per asciugà a ropa.

Stendibiancheria espansibile
Per asciucà i vostri vestiti, a maiò parte di elli preferanu espansione l'orizzonti dispunibili.Sì cusì, allora fate usu di udispunibule Stendibiancheria espansibile.
L'asciugatrice regolabile pò risponde à i vostri bisogni indipendentemente da a so dimensione, a so carica o u spaziu.I rack ajustabili saranu un almacenamentu discretu è si piegheranu in ordine.

Asciugatrice per i vestiti da soffitto
Ceiling Clothes drying racks sò più populari in l'appartamenti o appartamenti.In un picculu spaziu, fate usu di u vostru balcone per utilizà stu stendinu.Funcionarà cù l'aiutu di un sistema di pulley è pò pendu facilmente da u tettu.
Stu sistema vi aiuterà à caccià u rack per appiccà i vostri vestiti è poi ritirallu.Hè simile à una persiane di finestra.Sò a suluzione ideale per l'internu per asciucà a vostra robba ancu in un spaziu chjucu.

Supporto per asciugare i vestiti pieghevole
Supporti di asciugatura pieghevolisò più utili è offre un locu megliu per asciucà a vostra robba in un picculu spaziu o casa.Ùn hè necessariu di preoccupassi di l'estetica;sò assai più faciuli di plegà.Stu rack hè creatu aduprendu u materiale d'acciaio inossidabile per a prova di ruggine è ùn macchia mai a vostra robba sicca.


Tempu di Postu: Nov-09-2022