Vendita calda di stoviglie retractable

Luce è CompactTessulu portable ligerues lineaper a vostra famiglia.Avà pudete asciugà a lavanderia in casa è fora.Eccellente per Alberghi, Patio, Balcone, Bagno, Doccia, Deck, Campeghju è più.Carichi finu à 30 Lbs.Estensibile finu à 40 piedi di linea di sospensione retractable.

Facile à adupràMontate a nostra linea unica retracting heavy duty in sicondi.Tira a corda à qualsiasi lunghezza chì vulete usendu u Button Lock.Ritira a linea dopu l'usu per risparmià spaziu.Avete vintu'Ùn deve mai più trascinà a lavanderia pesante!

Top QualityRobustu, durable è resistente à a ruggine.U nostru ganciu per lavanderia retractable hè cumplettamente assemblatu è prontu à aduprà.Bellu casu esterno chjusu fattu di plastica resistente à u calore è à i crack.Mantene a vostra asciugatrice di panni Tetractable prutetta per anni!

VersatileDivertitevi à asciugà a ropa è e lenzuola per i zitelli, i zitelli è l'adulti senza avè da pagà una fattura elettrica massiva.Aduprate mentre viaghja.A nostra corda di vestiti retractable ùn hè micca solu per voi, hè's per a vostra famiglia!

https://cdn.globalso.com/hzyongrun/Wall-Mountable-Clothes-Line.jpg

Riveda Corde da drappi Retractable per interni è esterni

Custruita da plastica robusta è PVC, a nostra corda di vestiti Retractable hè forte è durable quant'è vo vulete!Basta à muntà u dispusitivu in u muru in pochi minuti è carica a vostra lavanderia lavata nantu à a linea di sospensione.Chì'In più, pudete avvolgere a linea duie volte intornu à a serratura sottu per fà a linea di lavanderia più forte è durable quant'è vulete!

Ottene a vostra lunghezza desiderata!

Basta tira a linea di vestiti di PVC fora di u corpu è agganciala à a vostra lunghezza desiderata.Avvolgi duie volte intornu à u LOCK per forza!Aduprà in Balconi, giardini, sotterranei!

Risparmiate u spaziu è l'ingossu

Avà, pudete risparmià spaziu è disordine cù a nostra corda di vestiti Retracting.Assicurà a linea cù u ganciu quandu in usu.Ritirate in u corpu dopu l'usu!

Nunda ùn batte una corda di panni retractable in una bella giornata di lavanderia di sole

Risparmiate u spaziu, riducete e bollette elettriche, è sentite a splendida fragranza è u calore di l'asciugatura naturale in u sole.Innamuràrete di u ghjornu di lavanderia!


Tempu di post: 22-mar-2022