Sapete questi cunsiglii per asciucà a robba ?

1. Camicie.Stand up the collar after lavare a cammisa, perchè a robba pò entra in cuntattu cù l'aria in una grande zona, è l'umidità serà più faciule.A robba ùn si secca è u collu serà sempre umitu.

2. Asciugamani.Ùn piegate micca a tovaglia à a mità quandu si secca, mette nantu à l'hanger cun una longa è una corta, per chì l'umidità pò esse dissipata più rapidamente è ùn serà micca bluccata da a toalla stessa.Se tenete un ganciu cù un clip, pudete chjappà a toalla in una forma M.

3. Pantaloni è faldes.Asciugà i pantaloni è i faldidi in un bucket per aumentà l'area di cuntattu cù l'aria è accelerà a velocità di secca.

4. Hoodie.Stu tipu di vestiti hè relativamente grossu.Dopu chì a superficia di a robba hè secca, u cappellu è l'internu di i braccia sò sempre assai bagnati.Quandu si secca, hè megliu chjappà u cappellu è e maniche è sparghje per siccà.A lege di a robba secca currettamente hè di aumentà l'area di cuntattu trà a robba è l'aria, in modu chì l'aria pò circulà megliu, è l'umidità nantu à a robba bagnata pò esse tolta, perchè si pò seccu più veloce.


Tempu di post: 19-novembre-2021