Perchè hè più difficiule per u virus di sopravvive nantu à i maglioni?
Una volta, ci era un dettu chì "i collari di furia o i mantelli di lana sò faciuli da assorbe i virus". Ùn ci hè vulsutu assai tempu per chì l'esperti ricusassinu e rumure: u virus hè più difficiule à sopravvive nantu à i vestiti di lana, è più u locu hè lisciu, più hè faciule di sopravvive.
Certi amichi si dumanderanu perchè u novu tipu di coronavirus si pò vede in ogni locu, ùn hè micca chì ùn si pò sopravvive senza u corpu umanu ?
Hè vera chì u novu coronavirus ùn pò micca sopravvive per un bellu pezzu dopu avè lasciatu u corpu umanu, ma hè pussibule chì u virus sopravviva nantu à vestiti di struttura liscia.
A ragione hè chì u virus hà bisognu d'acqua per u mantenimentu di nutrienti durante a so sopravvivenza. I vestiti lisci furniscenu un terrenu di sopravvivenza à longu andà per u virus, mentre chì i vestiti cù strutture ruvide è porose cum'è a lana è a maglia pruteggeranu u novu coronavirus in a più grande misura. L'acqua in questu hè assorbita, cusì u tempu di sopravvivenza di u virus diventa più cortu.
Per impedisce chì u virus si stia nantu à i vestiti per un bellu pezzu, hè cunsigliatu di portà vestiti di lana durante u viaghju.
I vestiti di lana si deformanu facilmente durante l'asciugatura, dunque u megliu modu per fà hè di metteli piatti in aria. Pudete cumprà questustendibiancheria pieghevole indipendente.
Data di publicazione: 09 di nuvembre di u 2021
