Appiccà i vestiti pò sembrà anticu, ma hè un modu sicuru per asciugà qualsiasi pezzu di vestiti chì possedite. Un modu faciule per fà questu hè di attaccà i vestiti à uncorda à stendestallatu sia in casa sia in casa. Mentre asciugate in casa, aduprateaste murali è stendibiancheriaper appiccà i vostri vestiti. Lasciate i vostri articuli fora per qualchì ora è prestu averete vestiti freschi senza aduprà un'asciugatrice.
1. Usendu un Stendibiancheria
Scuzzulate i vestiti dopu avè li cacciati da a lavatrice. Tenite i vestiti per a fine è scuzzulateli rapidamente. Aiuta à spiegà i vestiti dopu u lavaggio, eliminendu e rughe. Più pudete impedisce chì i vestiti si ammucchinu, più faciule hè di asciugà.
2. Girate i vestiti scuri à l'incontrariu per impedisce chì sbiadiscinu.
Sè vo campate in una zona assulanata, vultate e camicie è i jeans scuri à l'incontrariu. I vostri vestiti sbiadiranu sempre cù u tempu, ma questu rallenta u prucessu. Inoltre, sè appendite vestiti scuri à a luce diretta di u sole, cacciateli da a luce appena finisce di asciugà.
I vestiti bianchi sò accettabili da lascià fora. U sole li illumina.
3. Appuntate fogli piegati à e estremità.
Hè cunsigliatu di principià cù l'articuli più grossi, postu chì questi occupanu u più spaziu è si asciuganu più lentamente. Quessi articuli grossi devenu esse piegati prima à a mità. Portate a parte piegata in altu, drappeghjendula ligeramente sopra a corda per vestiti. Appuntate l'angulu cù spilli, poi spostatevi attraversu a linea per appuntà u mezu è l'altru angulu.
Mantene a cima di u linzolu piatta è dritta contr'à a corda per a biancheria. Fate questu cù ogni articulu chì appendite per impedisce e rughe.
4. Appende e camicie per l'orlu inferiore.
Purtate l'orlu inferiore finu à a linea. Tagliate un angulu, poi stendete l'orlu sopra a corda per lavà i vestiti è tagliate l'altru angulu. L'orlu deve esse drittu è pianu contr'à a linea in modu chì a camicia ùn si afflosci micca. Lasciate penzolare a parte più pesante di a camicia per favurisce l'asciugatura.
Un altru modu per appiccà e camicie hè cù grucce. Fate scorrere i vestiti nantu à e grucce, poi agganciate e grucce à a corda per stende i vestiti.
5. Appiccicate i pantaloni per e cuciture di e gambe per facilità l'asciugatura.
Piegate i pantaloni à a mità, pressendu e gambe inseme. Tenite l'orli inferiori contr'à a corda da bucato è appiccicateli in u locu. Sè vo avete 2 corde da bucato una accantu à l'altra, separate e gambe è appiccicate 1 à ogni linea. Questu riducerà ancu di più u tempu di asciugatura. A parte di a vita hè più pesante, dunque hè megliu lasciarla appesa più in bassu. Tuttavia, pudete appiccà i pantaloni per l'orlu di a vita sè vulete.
6. Appende i calzini in coppie per i diti.
Tenite i vostri calzini inseme per risparmià spaziu. Pone i calzini unu accantu à l'altru cù a punta arricciata sopra a linea. Pone una sola molletta trà i calzini, fissendu tramindui in u locu. Ripetite questu cù qualsiasi altru paru di calzini chì anu bisognu di esse asciutti.
7. Fissate i picculi oggetti à l'anguli.
Per l'articuli cum'è i pantaloni di i zitelli, l'asciugamani chjuchi è a biancheria intima, appenditeli cum'è s'è vo vulissiate cù un asciugamanu. Stendeteli nantu à a corda per ch'elli ùn si pieghinu micca. Stringhjite e mollette à i dui anguli. Speremu chì avete abbastanza spaziu in più per stende questi articuli nantu à a corda.
Sè avete pocu spaziu, pruvate à truvà spazii trà l'altri articuli è metteli quì.
Data di publicazione: 27 dicembre 2022