Chè sìate un cullezziunista di biancheria intima, un nerd di jeans giapponesi, o un procrastinatore di lavanderia, averete bisognu di unstendibiancheria affidabileper l'articuli chì ùn ponu andà o ùn ponu micca entre in a vostra asciugatrice. A bona nutizia hè chì unrack standard economicuSoddisfa i requisiti fundamentali: alta capacità, si piega in picculu, ligeru è senza vacillazioni.
Fattori da cunsiderà prima di sceglie undcremagliera di sega.
Capacità:U modu standard di misurà a capacità di un stendibiancheria hè in piedi lineari - a lunghezza cumminata di tutte e so barre trasversali. Per massimizà l'utilità di u vostru stendibiancheria, hè ancu utile avè barre trasversali cù una gamma di altezze. Pudete aduprà pioli più bassi per a biancheria intima o altri articuli più chjuchi, per esempiu, è barre più alte per articuli più grandi, cum'è jeans, asciugamani o maglioni.
Impronta:Tutta a capacità di asciugatura di u mondu ùn serà micca di grande aiutu sè duvete appiattirvi contr'à un muru per aggirà un rack chì occupa a metà di u spaziu di u pianu in un picculu appartamentu.
Pesu:Siccomu a maiò parte di i stendibiancheria sò cuncipiti per esse piegati è riposti, un altru fattore impurtante in una sperienza di lavanderia senza stress hè un bon equilibriu trà robustezza è purtabilità. Ùn vulete micca un stendibiancheria fragile, ma unu chì hè troppu pesante vi farà teme di tirallu fora da l'armadiu.
Materiale:I materiali ideali per un stendibiancheria sò robusti, leggeri è impermeabili. I metalli forti è leggeri cum'è l'acciaiu è l'aluminiu sò populari.
Data di publicazione: 15 di lugliu di u 2022