Perchè i vestiti di certe persone sbiadiscenu quandu sò à u sole, è i so vestiti ùn sò più morbidi ? Ùn culpà micca a qualità di i vestiti, qualchì volta hè perchè ùn l'avete micca asciugati bè !
Parechje volte dopu avè lavatu i vestiti, sò abituati à asciugà li in a direzzione opposta. Tuttavia, se a biancheria intima hè esposta à u sole, serà faciule chì a polvere è i batteri si appiccichinu à i vestiti. A biancheria intima è a biancheria intima sò vestiti intimi. L'amichi cù a pelle sensibile devenu fà più attenzione, dunque ricordate, a biancheria intima è a biancheria intima devenu esse à u sole.
À u cuntrariu, ricordatevi chì hè megliu asciugà i vestiti esterni à l'incontrariu, è per i vestiti di culori brillanti è scuri, asciugateli à l'incontrariu. Soprattuttu in estate, u sole hè assai forte, è u sbiadimentu di i vestiti serà particularmente seriu dopu chì u sole sia statu espostu.
I maglioni ùn ponu esse asciugati direttamente. Dopu chì i maglioni sò disidratati, i fili di maglia di i maglioni ùn sò micca stretti. Per impedisce chì i maglioni si deforminu, ponu esse messi in un saccu di rete dopu u lavaggio, è ponu esse stesi piatti in un locu ventilatu per asciugà. I maglioni fini sò generalmente purtati avà. In paragone cù i maglioni à maglia spessa, i maglioni fini anu fili di maglia più stretti è ponu esse asciugati direttamente nantu à a gruccia. Ma prima di asciugà, hè megliu arrotulà un stratu di asciugamanu o asciugamanu nantu à a gruccia prima di asciugà. Asciugamani da bagnu per impedisce a deformazione. Eccu una raccomandazione.appendiabiti pieghevole indipendente, a so dimensione hè abbastanza per voi per asciugà u maglione pianu senza deformallu.

Dopu u lavaggiu, hè megliu mette i vestiti di seta in un locu frescu è ventilatu per asciugà li naturalmente. Siccomu i vestiti di seta anu una scarsa resistenza à a luce solare, ùn ponu esse esposti direttamente à u sole, altrimenti u tissutu sbiadirà è a resistenza serà ridutta. Inoltre, i vestiti di seta sò più delicati, dunque duvete ammaestrà u metudu currettu quandu li lavate. Siccomu l'alcali hà un effettu distruttivu nantu à e fibre di seta, un detergente in polvere neutru hè a prima scelta. Siconda, ùn hè micca cunsigliatu di mischjà o torce energicamente durante u lavaggiu, ma deve esse strofinatu delicatamente.
I vestiti di lana sò prutetti da a luce diretta di u sole. Siccome a superficia esterna di a fibra di lana hè un stratu squamosu, u filmu naturale d'oleilamina à l'esternu dà à a fibra di lana una lucentezza dolce. S'ellu hè espostu à u sole, u filmu d'oleilamina nantu à a superficia si trasfurmerà per via di l'effettu d'ossidazione di l'alta temperatura, chì affetterà seriamente l'aspettu è a durata di vita. Inoltre, i vestiti di lana, in particulare i tessuti di lana bianca, tendenu à ingiallisce dopu esse stati esposti à a luce diretta di u sole, dunque devenu esse posti in un locu frescu è ventilatu dopu u lavaggio per permetteli di asciugà naturalmente.
Dopu avè lavatu i vestiti in fibre chimiche, ùn devenu micca esse esposti à a luce solare. Per esempiu, e fibre acriliche tendenu à cambià di culore è à diventà gialle dopu l'esposizione. Tuttavia, e fibre cum'è u nylon, u polipropilene è e fibre sintetiche sò ancu propensi à l'invecchiamentu sottu à a luce solare. U poliestere è u velenu accelereranu a scissione fotochimica di a fibra sottu l'effettu di a luce solare, affettendu a vita di u tessutu.
Dunque, in riassuntu, i vestiti in fibre chimiche devenu esse asciugati in un locu frescu. Pudete appendeli direttamente à a gruccia è lascialli asciugà naturalmente, senza pieghe, ma ancu cù un aspettu pulitu.
I vestiti fatti di cuttuni è di linu ponu esse generalmente stesi direttamente à u sole, perchè a resistenza di stu tipu di fibra hè appena ridutta o ligeramente ridutta à u sole, ma ùn serà micca deformata. Tuttavia, per impedisce a sbiaditura, hè megliu vultà u sole in a direzzione opposta.
Data di publicazione: 22 di nuvembre di u 2021